Artistry

Temat: AMD Athlon Geode NX2001 co to za wynalazek?
to znalazlem na stronie dystrybutora Opis: Klasa produktu: Procesor; Typ procesora: Geode; Typ gniazda procesora: Socket A; Obsługa technologii Hyper-Threading: Nie; Częstotliwość taktowania procesora: 2,2 GHz; Częstotliwość szyny FSB: 333 MHz; Pojemność pamięci cache [L2]: 256 kB; Dodatkowe informacje: bulk; Dołączony wentylator: Nie; Gwarancja/rękojmia: Rękojmia 12 miesięcy.
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=46045



Temat: Co powiecie o tym laptopie ? Pomoc w wybraniu nowego notebooka
A powiedzcie mi czy taka karta graficzna, procesor i RAm jes dobre : Procesor (opis): Intel® Pentium® Dual-Core Processor T3200 (2.0 GHz, 1 MB L2 Cache, 667 MHz FSB) Pamięć zainstalowana ... graficzna (model): Mobile Intel Graphics Media Accelerator 4500M Karta graficzna (pamięć): 1340 MB średniej klasy procesor duża ilość ram słaba karta graficzna (raczej do pracy biurowej niż do gier) Co do...
Źródło: forumpc.pl/index.php?showtopic=94141


Temat: Program do odtwarzania filmów "bez ramki"
... chcę dowolny plik wideo rozciągnąć do fizycznej rozdzielczosci komputera - nie obchodzi mnie strata jakości czy też inne zaburzenia geometryczne Jeśli znacie program który mi to umożliwi to proszę o opis....
Źródło: forum.tweaks.pl/index.php?showtopic=38419


Temat: Szukam MMORPG szczegóły "w środku"
Witam. Poszukuje mmorpg, która wyróżniała by się pewnymi cechami, opisanymi poniżej. Podoba mi się grafika taka jak w Rohan Online, Lineage 2 czy Rappelz, żadne cukierkowe postacie mnie nie interesują. Poza tym grafika powinna być oczywiście ładna, ale nie wymagać od mojego biedkego komputera wspaniałej karty graficznej (tak jak wcześniej powiedziałem coś podobnego do Rohana, L2 czy Rappelz). Bardzo lubię też kolorowe ... ukończeniu jednego dostaje dwa kolejne. Po prostu chciałbym pomiędzy expieniem wybrać się na questa by zarobić trochę kasy. W grze powinna być różnorodność klas i ras (żeby nie było że do...
Źródło: mmorpg.org.pl/forum/index.php?showtopic=3387


Temat: [Interlude L2OFF]Angel-Network x20 (Stuck-Sub)
" />Strona Główna Sieci : http://www.angel-network.ro/ Strona Główna serwera Lineage ][OFF Interlude Stack-Sub x20 : http://www.angel-network.ro/lineage2/ Forum serwera : http://www.angel-network.ro/ Facebook (Całe info itd.) : http://www.facebook.com/pages/Angel-Net ... 807?v=wall Opis : - Dobrej jakości pliki L2OFF Interlude - Raty x17/x10/x20/x22/x22 (spoil/drop/exp/adena/sp) - System łączonych subclass(dragonowskich) : Potrzeba 3rd klasy, lvl 76, Zrobienie łatwego questa roboty administratorskiej, brak stackmasteries oraz mutantów Spoil+crafter, plus 1-2 ... w Ivory Tower(Oren teritory) u trader Ralford - tylko podane klasy (bishop/cardinal, elven elder/eva saint, shilien elder/shilien saint also orc healer classes lvl 40+ all). - Dużo potek będzie kraftowane z...
Źródło: l2forum.pl/viewtopic.php?t=350


Temat: Problem w XP z dźwiękiem
Właściwości płyty głównej: ID płyty głównej 64-0607-000001-00101111-101508-MCP78S$A1042000_BIOS DATE: 10/15/08 11:18:28 VER: 08.00.14 Nazwa płyty głównej Nieznane [ Podstawowy sterownik dźwięku ] Właściwości urządzenia DirectSound: Opis urządzenia Podstawowy sterownik dźwięku Moduł sterownika ... Nieobsługiwane Creative EAX 3.0 Nieobsługiwane Muzyka DirectX -------------------------------------------------------------------------------- [ Microsoft Synthesizer ] Właściwości urządzenia DirectMusic: Opis urządzenia Microsoft Synthesizer Typ syntezatora Programy Klasa urządzenia Port wyjściowy Typ urządzenia User-Mode Synthesizer Liczba ... Kolekcje próbek DLS L1 Obsługiwane Kolekcje próbek DLS L2 Obsługiwane Zewnętrzny port MIDI Nie Rozmiar stałej pamięci DLS Nie Współdzielenie portu Nieobsługiwane Efekt chóru Nieobsługiwane Efekt opóźnienia Nieobsługiwane Efekt pogłosu Obsługiwane [ Kontrolery dźwięku, wideo i gier / Starsze sterowniki audio ] Właściwości urządzenia: Opis sterownika Starsze sterowniki audio Data sterownika 2001-07-01 Wersja sterownika 5.1.2535.0 Dostawca sterownika Microsoft Plik INF wave.inf ID...
Źródło: forum.instalki.pl/viewtopic.php?t=18031


Temat: Aion
lJak wyglada expienie, cza farmic czy moze questy daja dosc expa.llJak wyglada sprawa z equipement, sprzet sie kupuje, dropi, crafci.. podejrzewam wlasnie, ze bedzie jakis element craftowania, wiec chce opis tej klasy.llJak bedzie wygladal payment, czy w ogole jest juz jakis pierwszy zarys.llJakies wymagania jeszcze na koniec, zeby dobic biedaczkow ze slabym sprzetem.llMoze jeszcze moglbys opisac pi-vi-pi. Jak wyglada, cos bardziej na ... strasznie przesadzilo z wymaganiami AION'a( potrzeba kolo 7-8GB wolnego miejsca na dysku, oraz reszta wymagaj takie jak do L2 Gracia Final) Ad5.PvP(tylko i wylacznie duel miedfzy postaciami, nie ma takiego napier** kogo sie chce jak w L2) co do PvM to tutaj trzeba sie ukierunkowywać na myslenie, to nie jest L2 ze sie uzywa tylko F1 do F3 oraz TvM to juz ... jak i w powietrzu. Wiecej INFO w nie dlugim czasie jak bardziej sie wglebie sie w swiat AION'a Warto by było również wspomnieć o tym, czy znowu jest L2 motyw z tym, że trzeba restować co chwile po zabiciu paru mobow, bo to chyba byla najbardziej wkurwiajaca rzecz w L2. No i czy buffy odgrywają tak ogromną rolę :S Bo to też mi się nie podoba w L2. PS Matys, to stary av, ale tamten mi się znudził ;p Wiec tak, na samym poczatku wiadomo, ze trzeba restowac, ale podczas restowania mozna np,...
Źródło: lineage2.fantastyka.net.pl/viewtopic.php?t=1172


Temat: [Rozwiązany]ASUS M60VP czy Acer 6935 problem w wyborze
FULL HD 1920x1080 Pamięć zainstalowana (pojemność): 4096 MB DDR2 Pamięć (opis): DDR2 800MHz , 2 GNIAZDA SO-DIMM Dysk twardy (pojemność): 320GB 2.5" - 9.5mm, 7200rpm Dysk twardy (interfejs): SATAII\ 7200 obr/min, ... (opis): nVidia GeForce 9600GT 512MB DDR3!!! Super Grafika !!! Karta dźwiękowa: Zintegrowany kodek dźwiękowy Intel High Definition Audio Karta sieciowa przewodowa: 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet Karta sieciowa bezprzewodowa: 802.11 b/g/N-Draft 300Mbit/s ... Modem 1x RJ-45 Ethernet 1x HDMI 1x eSATA 1x SPDIF 1x Kensington Lock Akumulator (opis): 6-cell Wymiary Szerokość: 385 mm; Głębokość: 275 mm; Wysokość: 39 mm, 43 mm; Waga: 3,5 kg...
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=183220


Temat: Lineage 2 Wątek Główny
Serwer wystartował 19 czerwca 2009 roku Jest to serwer międzynarodowy, ale połowa graczy to polacy xD Strona serwera: http://www.insomniac-l2.com/ Forum serwera: http://www.insomniac-l2.com/forum/ I. Jak się połączyć? 1. Ściągamy klienta Lineage 2 ... poprzez plik l2.exe, który znajduje się w folderze system w folderze z grą. 8. Logujemy się przez login i hasło podany przy rejestracji, w razie problemów w grze proszę o kontakt ze mną moje postacie to: Suspended oraz Kard II. Opis: 1. Ustawienia Exp: x7 SP: x7 Adena: x7 mats drop & spoil: x2 chance x4 reward recipe, parts drop & spoil: ... # "Idea" Insomniac-L2 zaczeła się w zimnych i ciemnych dniach Grudnia 2008. Większość członków naszego teamu miała serwery przez lata. Ich serwery przetrwały sukcesy i porażki. Po zebraniu wszystkich naszych doświaczeń, ... czas aby zaświecić i pokazać naszą "idee" wam. 3. Czemu powinienem grać na Insomniac? # Pytanie brzmi... czemu nie? Nasz zespół posiada duże doświadczenie zarówno w technicznej stronie zarządzania serwerami L2, ... Wszystko z C4 działa, działające lub poprawione do nowszych kronik. # Rasa kamael & działające klasy, grywana i gotowa do gry. # Pełne wspieranie klienta Gracia Part 2. # Agathiony i...
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=187085


Temat: [Komputer PC] Ocena i porada
AMD Socket AM2/AM2+ Athlon / Phenom FSB 1800 MHz DDR 2 800 PCI-Express x16 Slot Chipset Nforce 430 RAID 0/1 (Dokładny opis tutaj. Obsługa procesorów czterordzeniowych, do 16GB DDR2 ) 3. ... Klasa szybkości zapisu CD-R 48 x DVD+R 20 x Klasa szybkości odczytu CD 48x DVD 16x Dual Layer (dwuwarstwowa!) do 8,5 GB ! 9. Obudowa z zasilaczem: ___gwarancja 24mc___ ZASILACZ SILENT...
Źródło: forum.tweaks.pl/index.php?showtopic=32420


Temat: Pomysł - FPS MMO
(nawet przy innowacyjnym pomyśle) nudny. 1. Eee, nie aż tak. Starczy mi świat wielkości trochę większej niż w L2. 2. Można pomyśleć nad dodaniem jakichś Dolarów czy czegokolwiek, tylko że w...
Źródło: mmorpg.org.pl/forum/index.php?showtopic=2325


Temat: Runes of Magic - Pierwsze starcie czyli "Ratunku, o co w tym chodzi?"
był opisany "Weapon Shop", "Armor Shop" itd. A tu ni mo. Podobno na 10 (20?) poziomie istnieje możliwość zmienienia klasy. Dowiedziałem sie od kumpla. Serio! Gra nic mi o tym nie powiedziała. W (nie zgadniecie) L2 wyskakiwało od razu okienko z informacją "Możesz teraz zmienić klasę, po więcej info udaj się do...". A w RoMie nie, pierdzielimy nowych graczy, byle starzy zostali....
Źródło: mmorpg.org.pl/forum/index.php?showtopic=2914


Temat: Typy z Popularnych Lig by sai
... Hamdaoui Nie mam już zbytnio czasu na opis, może dodam później. Ale jeden z pewniejszych zakładów na dzisiaj. Łączny kurs: 2.52 Stawka: 100j
Źródło: strefatypow.pl/viewtopic.php?t=442


Temat: Lineage II
... x10 ale to twój wybór Co do stron wartych polecenia: http://www.lineage2.com/ http://www.lineage2.bo.pl/ http://lineage.warcry.com/ Najlepiej poczytać o grze na tych stronach aby zapoznać się z podstawami, w szczególności poleciłbym artykuły o klasach...
Źródło: forum.iml.pl/viewtopic.php?t=787


Temat: Gracia epiloque x7
" />Klient: GRACIA EPILOGUE Start: czerwiec/lipiec Strona serwera: http://www.l2xd.eu Forum Servera: http://www.l2xd.eu/forum/index.php Witamy, jako zespół L2 Xtreme Desire chcieliśmy przedstawić nasz nowy projekt. Serwer low rate x7. Prace nad serwerem trwaja ... lepsza zabawa. http://www.gamesites200.com/lineage2/in.php?id=21782 -XP x7 -Sp x7 -Drop X7 -Spoil x6 -RB drop x1 -Party XP/SP x1.7 -quest rewards x3 -exp x3 -adena x4 -Retail Success and Safe Enchant. -safe enchant ... NPC. -Champions -RimKamaloka (SoloKamaloka) -free teleports < 40lvl -Quest na 1 clase u clas mastera za darmo -Quest na 2 klase w 10 min +1kk adena (opis na forum) Events -...
Źródło: l2forum.pl/viewtopic.php?t=430









Formularz

POst

Post*

**Add some explanations if needed